Den som väntar på nåt gott!

Idag köpte jag träningskort. ÄNTLIGEN! Jag har väntat ett år på denna dag. När jag nämnt detta planerade inköp har vissa tittat lite konstigt på mig, blicken som säger typ "Är det verkligen så smart att börja träna i ditt tillstånd?". Och om det är! Det vore inte så smart om jag gick in med tron att jag ska komma i min gamla form nu innan plutten bestämmer sig för att titta ut. Men däremot tror jag det är smart att inte förfalla ännu mer. De fysiska problem jag haft under graviditeten har ju trots allt varit muskulära, så jag tror nog att lite muskulär aktivitet kan hjälpa till att undvika fortsatta bekymmer (peppar peppar).

Och vad blev första passet? Gravidyoga såklart :) Skratt! Lite väl lugnt och basic, men skönt att stretcha ut under kontrollerade former. Dock så var min spurt för att hinna med bussen hem bra mycket mer ansträngande än träningspasset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0