Jo, jag är lite gravid

Och det är jag sedan mars. Enligt en iPhone-app jag har så blev den lille till på min systers födelsedag till och med. Nu är vi i slutet av augusti och jag börjar väl bli mer och mer gravid, om man säger så. Sen en månad tillbaka går det inte riktigt att dölja. Magen har så att säga växt om brösten, så kläderna faller inte naturligt ner över magen längre. Men det var faktiskt riktigt skönt när jag nådde till det stadiet. Nu syns det ju att jag är gravid och inte bara småtjock, så nu kan jag ha tajta kläder igen :)

Dock börjar jag nu växa ur mina favoritjeans. Kan inte ha dem stängda utan har fått skarva med gummiband och det har gått bra ett tag. Men nu måste jag ha dem ännu lösare, vilket resulterar i att de åker ner när jag går. Vilket dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0