Hormoner som bokstavligt sprutar och ett litet ekonomitips

Jorå, nog har hormonnivån allt ökat sista tiden. Inte så att det påverkar humöret så mycket (förutom en vecka för ett tag sen då jag var ytterst lättirriterad på E), men det märks desto mer fysiskt. Min geografiska tunga är väldigt geografisk och brösten läcker.

Just det, kanske inte har förklarat det här med geografisk tunga. Jag nämnde ju för ett tag sen att jag fått konstiga utslag på tungan. Efter ett mindre tillfredställande läkarbesök så ställde jag och syster diagnosen geografisk tunga, vilket är en hormonell åkomma som ofta uppkommer vid graviditeter. Läkaren på MVC höll med och menade att det dessutom ofta blir värre när man ammar. Så nu vet ni!

Så jag har nu alltså en hormonmätare i munnen. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska med den till...

Nu över till ekonomitipset. BH-inlägg (eller vad det nu heter) är löjligt dyra! Typ 50spänn för ett paket som räcker i 25 dagar. Okej, nu när jag skriver ut det så här svart på vitt så ser jag också att det kanske inte är såå dyrt, men om man vill komma billigare undan är detta tricket: Köp ett paket Euroshopper trosskydd och klipp itu och vips har du 100 inlägg för 9.90kr! Man får inte vara dum... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0