Shopping

Igår köpte jag våra första barnkläder. Kändes lite stort ändå. Jag började på morgonen och då i kvarterets loppis. Fem eller sex plagg för 50 spänn - mycket överkomligt. Det fanns dock endast typiska kill- och tjejfärger att välja på, så det bidde blå, bruna och beiga kläder. Det var de mest könsneutrala jag kunde hitta.

Sen ramlade jag över ett reaställ med bodys. Och likaså där var de fina kläderna antingen rosa/lila eller blå/gröna. Jag gillar inte riktigt det där. Måste det vara så killigt och tjejigt redan från första stund? Som ni ser på bilden nedan så valde jag de blå/gröna kläderna. Men jag såg till att välja mönster som åtminstone var könsneutrala.

Gillar Polarn O. Pyrets slogan: "Inte för tjejer. Inte för killar. Vi gör kläder för barn."

Synd bara att kläderna ska vara så rackarns dyra...


Kommentarer
Postat av: Mirjam

fina!

bodysarna jag har sytt är könsneutrala :)

2010-10-10 @ 23:07:04
Postat av: litegravid

Grymt! :)

2010-10-12 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0