Att landa - 8kg tyngre

Vi flyttade vårt bohag en onsdag för två veckor sen. Morgonen därpå gav jag mig av till Skåne för jobb och spenderade 6 dagar med att fara och flänga runt på sydostkusten. Utsatte mig för hundallergin tre av de dygnen. Kom hem på onsdagen med ett försenat SJ-tåg och var ett fullkomligt vrak. Mot all förmodan kunde barnmorskan dagen efter konstatera att jag och lillknodden var i bra form.

Men det har tagit extra lång tid att återhämta mig från denna lilla tripp. Vet inte hur mycket som beror på att jag är gravid eller att jag bodde i lådor och inte hade hunnit landa i det nya boendet. Eller allt farande och flängande. Förmodligen en kombination av allt.

Nu, en vecka senare börjar jag känna mig mer normal. Har landat, men det har varit guppigt.

Så veckans gravidinsikt: Man landar hårdare när man är gravid. Kan det bero på att jag är 8kg tyngre än normalt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0