Jackfunderingar

Sitter och funderar på det här med höstjacka. Det börjar ju bli lite kallt och jag har växt ur mina jackor. Har varit och kollat efter nåt billigt på HM, nåt sånt lagom stort tält så att jag ändå kan använda den efter graviditeten också, men alla höstjackor är slut. Det finns tydligen gravidjackor att köpa, men vem vill lägga en förmögenhet på en jacka som man kan använda i tre månader? Nästa gång det är dags att gräva fram den är den ju förmodligen omodern värre.

Och så en fundering till. Hur stor jacka ska jag köpa egentligen? Har ju ingen aning om hur stor jag kommer bli. Kanske bättre att sticka en "magstrumpa" och använda mina vanliga jackor. Nån med koll som har ett bra tips?

En annan lustig grej jag ramlade över när jag googlade runt är dessa Belly Ups. Borde ju funka med såna där mini-hängslen man brukar ha till barn för att koppla ihop vantar med overall.. lol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0