Från trött och bitter till glad och pepp!

Nu känner jag mig för första gången som en småbarnsförälder. M har senaste veckan velat amma ungefär varannan timme nattetid. Han har dessutom börjat vakna vid sjusnåret för att tvinga upp både mig och E. Så jag är trött. Att jag dessutom fått ytterligare en förkylning gör inte saken bättre. Så tröttheten och sjukligheten gjorde att jag vaknade upp lätt bitter i morse.

Men då är det tur att man har idérika och entreprenöriella kompisar som får en på bättre tankar. F kom på en grym idé förra veckan som vi diskuterade för första gången idag. Och oj så pepp jag blev! Inte bara på idén, utan också på att jobba ihop. Nu ska bara energin infinna sig så jag får med huvet på tåget, bokstavligt talat hehe :)

Det bästa med att vara mammaledig entreprenör är att man helt plötsligt har tid att utveckla de där roliga idéerna/projekten som man annars inte har tid för. Wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0